En ny varemærkeprofil markerer starten på en ny æra for PAROC

15 okt 2018
Ny varesmärkesprofil för Paroc

Vores spændende rejse som en del af Owens Corning er startet, og vi tager nu det første skridt mod en visualisering af vores nye langsigtede hjem.

Paroc er et stærkt varemærke, og vi vil fortsætte med at markedsføre vores produkter og løsninger under det velkendte rød- og hvidstribede varemærkeimage. Samtidig ønsker vi at markere starten på en ny æra i vores historie og kommunikere, at vi nu er en del af Owens Corning og dette selskabs globale isoleringsvirksomhed.

Fra oktober vil du gradvist begynde at bemærke vores nye logo, opdaterede pakker og nye kommunikationsmateriale, der forbinder PAROC®-mærket med Owens Corning og gør det muligt for os at kommunikere ensartet i hele koncernen.

Vi tror på, at vores opdaterede varemærkeprofil indtager pladsen som en ny, stærk måde at repræsentere vores brandsikre stenuldsisolering af højeste kvalitet på.

Vores materialer vil fortsætte med at gøre en forskel for din virksomhed, og vi ser frem til den videre vækstrejse sammen med dig.